Philips Draadloze telefoon D6052B

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Draadloze telefoon D6052B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

aittahra 02-02-2015

Ik heb dit toestel nu ongeveer 8 maanden en ben er erg tevreden mee.

Het geluid is prima. Ik hoor een ieder die belt, of dat nou vanuit een vaste lijn of mobiele lijn, erg zuiver. Zelfs telefoontjes uit het buitenland. Dit is dus erg goed.

Wat betreft de mogelijkheden heb ik daar niet direct een mening over. Met de mobiele telefoon vang je heel veel af. Het antwoord apparaat gebruik ik niet echt.

Het toestel is makkelijk te gebruiken. De knoppen spreken voor zich. Fluitje van een cent.

Het toestel ziet er goed uit. Een moderne look en is wat mij betreft in bijna elk huishouden goed te plaatsen.

Hij voelt ook robuust aan. Ik heb een kind van 2 en die heeft er regelmatig zitten spelen en de apparaten geven geen krimp.

Al met al, als je twijfelt over de tel moet je hem gewoon kopen. Het is een erg goed toestel.

1aad1 25-04-2014

Prima set, heel duidelijk geluid zonder vervormingen heel gemakkelijk in te stellen menue, de wekker loopt precies op tijd af en hij fungeert ook als babyfoon.Het antwoord apparaat doet het uitstekend en ik heb geen minpunten kunnen ontdekken.

1aad1 15-08-2014

Ik heb deze telefoons nu enige tijd in bezit en ben er zeer tevreden over. Het zijn toestellen die goed in de hand liggen, stevig aanvoelen en de diverse instellingen zijn heel gemakkelijk in te voeren. Er zit een aparte knop op om het geluid via een speaker te kunnen horen, wat vaak heel gemakkelijk is. De helderheid van de displays is gemakkelijk in te stellen en eigenlijk werkt het menue heel simpel en is gemakkelijk in te stellen voor de babyfoon en de wekker en alle andere mogelijkheden. Prima toestellen dus.

EliJos 30-03-2014

Geluidskwaliteit hij klinkt goed, door de verschillende instellingen kun je het geluid naar eigen wens instellen.
veel mogelijkheden, intern tussen de handsets bellen, doorverbinden en zelfs met twee handsets tegelijk naar met een buitenlijn bellen.
Ook een babyfoon functie ontbreekt niet. Telefoonboek is bescheiden met betrekking tot aantal nummers (50 namen en nummers), maar werkt erg intuïtief.
Telefoonbeantwoorder is makkelijk in te stellen en aan en uit te zetten. Ook het aantal keer dat de telefoon over gaat voordat het antwoordapparaat oppakt is eenvoudig in te stellen (tot wel 9 keer overgaan...genoeg tijd om wel op te pakken indien mogelijk en toch het antwoordapparaat aan te hebben als back-up).
Makkelijk in het gebruik dus.. Eenvoudig in te stellen en doet gewoon wat je van een telefoon mag verwachten. Het bereik is ook goed, basisstation beneden staan, op de tweede verdieping heeft de telefoon nog ontvangst en nog duidelijk te verstaan. Telefoon ziet er degelijk uit en verwacht dat ie lang mee gaat.
Tot slot zal de eco+ functie de mensen die voor duurzaam en zuinig gaan ook aanspreken. Weinig tot zeer weinig straling en minder energie verbruik wanneer deze functie ingeschakeld is.
Kortom, een prettige telefoon die er ook nog eens leuk uit ziet.

gerdarie 25-03-2014

Het is een fijn toestel. Makkelijk te bedienen, duidelijk scherm en vooral een hele goede geluidskwaliteit. Eenvoudig nummers/namen toevoegen. De babyfoon-functie is heel handig, niet alleen als je kleine kinderen hebt.
Minpuntje: alleen polyfone beltonen.

Alex2000 23-03-2014

Deze telefoon een week in mijn bezit en doet t werkelijk geweldig. Het installeren en gebruiksklaar maken was een makkie. Er zijn genoeg ringtonen te kiezen en zijn nog mooi ook. De spraak is ook goed, de andere kant is goed verstaanbaar. Tevens ligt deze telefoon lekker in de hand. Het scherm is duidelijk afleesbaar. Ook de visuele waarschuwing is een fijne toevoeging.

Er is duidelijk aandacht aan de vormgeving besteedt zonder afbraak te doen aan de kwaliteit en gebruiksgemak.

De duurzaamheid kan ik niet beoordelen, maar na een week doet ie t nog :-)

alinabas 21-03-2014

Ik heb nu een week deze telefoon en hij bevalt erg goed.
Hij was makkelijk in te stellen, het wijst zich vanzelf. Wanneer je in de ene handsets je contacten instelde dan stonden ze ook gelijk in de andere handset.
Hij heeft vele mogelijkheden zoals babyfoon functie, wekker en antwoordapparaat.
Het antwoordapparaat was eenvoudig via de handset in te stellen.
Qua vormgeving ziet hij er mooi uit, hij ligt lekker in de hand en het geluid is goed wanneer je iemand aan de telefoon hebt.
Er is voldoende keus voor een beltoon die bij je past en ook daar is het volume goed te regelen.
Prijs/kwaliteit is goed in balans, ik ben erg tevreden.

bettyboop585 20-03-2014

De geluidskwaliteit is optimaal en instelbaar naar eigen keuze per gesprek. De mogelijkheden van deze telefoon zijn top ,zo is er de babyfoon en het antwoord apparaat wat je vanuit de handset kan bedienen.
afstand bedienbaar antwoord apparaat , duidelijke display en eenvoudig in te stellen van de twee handsets.
de vormgeving is subliem , klein en toch voorzien van alles waar een toestel aan moet voldoen.de handset is comfortabel in de hand door het geribbelde design wat ook nog mooi is om te zien. Opladen van de telefoon gaat snel en de handsets kunnen zeker een week zonder opladen.Een tweede handset is de afsluiter die het product tot een succes maakt.

Tiny 16 19-03-2014

De telefoon is heel makkelijk in gebruik zeer duidelijk scherm. geluid als je gebeld word zeer duidelijk denk voor iets slechthorende ouderen goed te verstaanbaar. min punt naast mijn bed te veel licht van scherm maar simpel opgelost door hem er naast te leggen en na het wakker worden er weer op te zetten zonder gebruik aanwijzingen goed te volgen dus duidelijke instructie via het scherm

Peetjem 18-03-2014

Ik heb dit toestel nu een paar dagen in gebruik en bevalt zeer goed. Hij ligt goed in de hand, voelt degelijk aan en heeft vele mogelijkheden zoals; telefoonboek, wekker, babyfoon en antwoordapparaat. Alles duidelijk weergegeven in de display. Hij is gebruiksvriendelijk, het wijst zich vanzelf. Kortom een prima telefoon voor een prima prijs.

F.Stoop 10-12-2013

De Philips DECT telefoon D6052/12 is een erg mooie en fijne telefoon. Het heeft een ruwe achterzijde wat er voor zorgt dat de telefoon erg makkelijk in de hand ligt. Wij beschikken over 2 telefoons wat erg handig is voor een beneden en een boven.
De telefoon beschikt ook over andere functieknoppen als een wekker, een babyfoon, makkelijk op luidspreken te zetten, nummers en oproepen blokkeren.
Het is een erg simpele telefoon, heeft een scherp kleurenscherm, nummers kunnen makkelijk toevoegd worden en alle knoppen zijn erg duidelijk.
Ook het antwoordapparaat werkt goed, de geluidskwaliteit van het antwoordapparaat is erg goed.
Er zijn wat kleine minpuntjes, er zijn namelijk niet zo heel veel beltonen en deze gaan wat zacht. En ook de opneemhoorn-knop is wat lastiger in te drukken.
Maar hier is natuurlijk wel aan te wennen.
Kortom is het een prima telefoon met een mooi design en een goede kwaliteit.

Bram1979 06-12-2013

Toestel heb ik nu enkele dagen in bezit en ik ben zeer te spreken over het apparaat. Ik was gewend te werken met een toestel, maar vanaf heden wil ik alleen nog maar een duo-phone. zo'n tweede toestel erbij is echt een aanvulling. Toestel ziet er wat vormgeving betreft stijlvol uit en het geluid is alsof je langs elkaar zit. Heel zuiver!

Er zit ook een antwoordapparaat op het toestel. Deze functie is voor mij niet nodig, maar kan voor vele andere wel erg handig zijn. Uitzetten van deze functie gaat zeer makkelijk.

Menu structuur is zeer prettig en je scrolt er snel doorheen. Tft scherm is helder, maar niet te vergelijken met een smartphone, maar daar koop je hem ook niet voor!

Apparaat aansluiten is heel simpel! Stroomkabel en telefoonaansluiting erin en klaar! Het tweede toestel voor boven registreert zich vanzelf. Je krijgt oplaadbare batterijen van philips meegeleverd!

Kortom: een aanrader voor mensen die een stijlvolle, gebruiksvriendelijke huistelefoon zoeken zonder veel fratsen.